host host

Vaknade upp imorse utan röst. Kunde verkligen inte prata.Men efter en timme eller så kom den tillbaka. Så nu kan jag iaf prata men inte så bra. Så jag sjukanmälde mig från jobbet. Tänkte inte utsätta mig själv eller andra för pinsama situationer. Sist jag var sjuk droppade jag nästan snor på en gäst när jag lutade mig över henne. Not gonna happen!!

I förrgår (onsdags) kom Josh och Deepy hit och hälsa på. Jag mötte upp dom på tågstationen och sedan åkte vi hem till oss för att lämna deras saker. Tyvärr blev dom inte mötta av det strålande fina vårvädret som vi är vana vid..Utan ösregn, blåst och kallt. Typiskt. Vi tog oss iaf till Helena som stod och jobbade på Nationalteatret i ösregnet. Vi tyckte synd om henne så vi hade med oss en dunjacka, halsduk, skor och strumpor.

Efter det gick vi till fridays och åt och drack lite. Då kom även Linda och gjorde oss sällskap. Sen tog vi oss hem och drack drinkar och pratade minnen.

Torsdagen lyckades vi tillslut ta oss ut i det mycket soligare vädert. Jag guidade dom först till Botaniksa trädgården, sen till Karl Johan och Akker brygga där vi stannade och åt glass i solen. Efter det gick vi till operahuset och kollade på utsikten. Mycket nöjda och trötta turister tog sig tillslut hem och lagade tacos.

Idag har jag bokat biljetter till Stockholm åt dom och berättat allt om Valborg. Om inte jag får fira så får väl dom göra det åt mig. Så för en timme sedan lämnade dom mig här själv. Helena ska åka till Trondheim idag så jag får vänta tills Linda kommer hem vid 9 ikväll:(







av någon konstig anledning tyckte vi att det var soligt

hej hopp nu ska jag krypa ner under täcket och kolla på nån serie.
festa åt mig ni som kan!
puss kram!


DIN KOMMENTAR SÖTNOS

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0