jag har fått gäster på näsan. igen.

Fräknarna börjar ta sig fram ur sin dvala och hälsar på mig på min näsa. Trevligt eller inte, jag vet inte. Känns inte riktigt lika kul när dom förökar sig mer och ner. Dom började på näsan men nu kan dom dyka upp på riktigt skumma platser.

Idag var det iaf fint väder igen så jag satte på mig joggingskorna och kastade mig ut på vägarna. Finns tyvärr inget bra ställe att springa på här, det dyker alltid upp en massa övegångsställen och bilar överallt. Men känns inte alls kul att gå in på gymmet där det luktar instängdsvett eftersom man inte får träna i annat än heltäckande material.



blev inspererad av Gustav som flyttade till Rhodos för några dagar sen.
Bifteki, greksallad å tsatsiki

DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: carro

Det där såg riktigt gott ut =) saknar dig! puuss

2010-04-14 @ 13:25:06
Postat av: annika

carrooo jag vill träffa dig!! saknar dig!pusss

2010-04-14 @ 14:42:29
URL: http://oslojenterna.blogg.se/

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0