MAT vill jag ha! GHWRRR

MWAÄHGAG jag är sjukt missnöjd just nu. Jag har absolut ingen mat hemma och jag var jättehungrig och så köpte jag en calzone på Shell och den var inte alls god eller tillfredsställande nånstans, och det var väl iochförsig inte jätteförvånande men MEEHH jag vill ha mat!! Och så ska jag upp om sex timmar också. Och jobba tretton. Och har ingen mat att ha med mig till jobbet. Och jag vet inte ens vad jag skulle vilja äta för mat. Och även om jag skulle komma på nåt så är affärerna stängda och det är för sent för att laga något. IDEL PROBLEM.

Men 3 bra saker;

1. Jag blir ordentligt anställd på Byggmax vid månadsskiftet. No more timanställd, fett bra!

2. Vi skriver nytt kontrakt på lägenheten med Eivind nu i dagarna. Troligen till 31 aug eller 15 sep. Sen kommer jag återvända till Schweden. Om inget drastiskt händer.

3. Det är lön imorgon!

Ja sen var det nog inget mer. I den listan iallafall haha.

Nä men jag ska typ gå och äta lite tvål eller nåt och gå och lägga mig.
Ses i september :) heheh pussåhejhadäbra

Min webcam e ju för fantastisk


DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: Klimakteriehäxanxan

Hoppas du inte knaprade i dej för mycket tvål bara ...

2010-04-23 @ 18:58:19
URL: http://www.Klimakteriehaxan.blogspot.com

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0