tack sthlm!

Då var man tillbaka i Oslo igen. Kändes jätte ensamt igår när jag kom in i en tom lägenhet. När man har varit omringad av människor man älskar, konstant i en vecka så känns det lite konstigt och deppigt att vara själv. Har aldrig varit bra på att vara själv... Nu sitter jag på vår lilla balkong och lyssnar på Ted Gärdestad, tror jag måste byta till typ spice girls, det här va ju deppigt.

Ja men vad hände i Stockholm då.. Vet inte riktigt..
Jag tror att jag hann med det jag ville:)

förfest i Petras nya lägenhet, gt fest, efterfest, uteservering, familje middagar, pizza, hemmafest, födelsedag, Björn Skifs, sova, promenad, cruising med nya bilen, shoppa, Kung Carl,klubbar, påskmiddag, segelbåten, fika och en massa minnen <3


promenad med Tove och Petra <3 (jag kinesen till vänster)


Tapas kväll med carro på hennes födelsedag

DIN KOMMENTAR SÖTNOS

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0