we love uteserveringar

Helgen var mycket trevlig. Fredagen var jag ledig så då hade jag tid till lite träning och sedan en mysig eftermiddag och kväll på terassen. Vi öppnade nämnligen våran terass i fredags. Tyvärr är det ingen sol där men jag och Dennis satt trogna och drack cava. Undertiden droppade det in mer och mer folk från restaurangen så det blev en riktigt bra kväll. Sen blev vi tvugna att föra på oss så vi gick vidare på en liten barrunda.

Lördagen var det sol men blåsigt så jag träffade Anna och Sadiq på Lektern (uteservering på bryggan). Men efter ett tag var jag tvungen att röra mig till jobbet.

Söndagen var det ett bra konstigt väder. Sol,blåsigt,regn,hagel och snö. Men jag, linda, steph, anna och sadiq satt ändå ute på lektern. Sen frös vi så mycket så vi gick Café Celsius och åt lunch.


Fiskesuppe och cava på terassen

jag och dennis

Steph och anna



hmm beställde en latte, fick den till vänster först. den smakade bajs så fick en riktig sen:)

Nu måste jag springa till jobbet!
Hade!

DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: Carro

Önskar du kunde vara hemma och sitta på uteserving med mig hela dagarna... Det ser jättemysigt ut... Ska försöka komma iväög till dig snart!!! pusssssss

2010-04-20 @ 22:26:58
Postat av: annika

jaa carro jag vill verkligen att du kommer!!saknar dig jätte mycket!

2010-04-21 @ 11:27:36

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0