En osloblogg bör ju skrivas från oslo!

Fjärde gången gillt?
Jag har försökt skriva här men det går jättedåligt.

Det är inte alls jobbigt att vara tillbaka!
Tvärt om så är det riktigt trevligt och jag har varit på alldeles strålande humör hela veckan. Jag har inte flyttat in i "mitt" rum än men jag bor på en skön extrasäng och jag blir otroligt väl omhändertagen av Charlotte och damerna här. Saknar ju mina två oslojenter men jag har inte alls känt mig ensam som jag var lite rädd för!

Köpte en vinterjacka idag! Så nu är jag helt redo för -18, bring it on bara.. Har hunnit baka lussebullar som blev goda och knäck som blev dålig, haft pokerkväll utan poker och ölkväll utan öl. Jobbat jobbat och det har varit roligt och inte ens segt, inte lagat så mycket mat men hunnit träffa både Rorsten, Skogh, Anna, Sadiq och Jon (det du Annika!). Bokat en massa biljetter (buss hem, flyg tillbaka och Berlinbiljetter!) men inte lyckats köpa några julklappar.

Tittade på Sverige - Ungern förut, man blir ju sugen på att spela handboll igen... Kanske vore värt det att kolla upp även om man bara skulle kunna träna varannan vecka? Eller kanske inte :D Men styra upp gymkort står på min lista!


Så sån är det! Allt väl. Vet att damerna är i Adelaide just nu hos Cass. Mest så är jag avundsjuk på att dom kommer få träffa massa folk som vi träffade i Thailand.. En annan får vänta tills i sommar då vi ska ha reunion!

Hursomhelst!
Sovgott god jul och hadäää

puss

DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: Klimakteriehäxan

Berlin????

2010-12-20 @ 13:45:55
URL: http://www.klimakteriehaxan.blogspot.com

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0