Caaaall me!

lite internet!

Fast inte så mycket kul å skriva om. I vanlig ordning. Det är inte ett så jättespännande liv här borta ändå, jobb jobb jobb å så helg. Helena var ju på (skid)resa med jobbet i helgen, jag och Annika jobbade och sen var vi en liten sväng på stan med Stephanie på lördagkvällen. Inte på långa vägar lika händelserikt som förra helgen dock.

Min bosschef tjatar på mig att jag måste säga till om hur jag ska åka hem och om jag vill ha ledigt osv framöver men jag har jättesvårt att bestämma nåt för jag har inga bestämda planer. Om nån vet nån speciell helg ni vill ha hem mig så får ni gärna säga till! Är ni lediga på påsk?

Och i och med att vi inte har så mycket internet så får ni gärna slå en signal eller skicka ett sms! Det hade varit trevligt!

DIN KOMMENTAR SÖTNOS

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0