extreme kälkåkning

nu är jag hemma i stockholm! jag bestämde mig för att det var ett bra läge för ett hembesök, ledig min första helg på sex veckor (har dock jobbat frivilligt så jag klagar ej), chefen skulle ner till göteborg så jag fick åka med och hann därmed träffa Johline men tyvärr inte Linn plus att Boltontjejerna planerade en discobowlingkväll nu på lördag så det var ju klockrent alltihopa. Och nu ligger jag under mitt oerhört fluffiga duntäcke och har internetkontakt så jag är nöööööööjd.

I Norge har det inte hänt så mycket, jag har insett att mitt liv i grannlandet är väldigt händelselöst överlag. Det är jobb, äta, diska, sova som gäller, Helena har jobbat helt galet mycket på senaste tiden eftersom att hon precis blivit teamleader så henne ser man i princip aldrig, och Annika jobbar iochförsig inte lika mycket men senaste veckan har vi gått om varandra så att vi inte setts så mycket ändå. Förra helgen var fantastiskt seg för min del, både A och H jobbade och mina övriga (2) vänner var i Sverige så jag var fruktansvärt ensammen både fredag lördag och söndag kväll. Inget internet hade jag heller. På måndag kommer det.

Men! På söndagen så var iallafall jag, Annika och tre från hennes jobb uppe på Frognerseteren och åkte kälke. Det var jävligt kul och lite livsfarligt fast farligast för Annika tydligen, jag vet inte hur hon lyckades men hon vurpade iallafall typ hundra gånger och höll på att ramla ner för ett litet stup med granar :D men det gick bra!

Avslutningsvis, film från kälkåkningen!



På måndag får vi internet om vi lyckas vara hemma när installationsgubben kommer, om han nu behöver in i lägenheten de var inga klara besked där, hursomhelst så dyker det väl upp lite mer livstecken här framöver.

Hadää!

Linda

DIN KOMMENTAR SÖTNOS

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0