helgen

Och så var det måndag igen..
Helgen har varit kort men intensiv. Som vanligt haha. Annika var ju i Örebro och hälsade på Jossan så henne slapp vi, både jag och Helena jobbade i lördags och sen kom det obligatoriska samtalet vid halv sju när man ska festa med Helenas jobb. "Duu du måste börja fixa dig nu för när jag kommer hem så måste jag bara in i duschen skitsnabbt och sen måste vi dra!!! Vi ska va på kontoret åtta!!". Så det var bara å hoppa i kalaskläderna. Sen festade vi på kontoret hela kvällen, jag var väl den enda där som inte var NSSare, men Alf nämnde ju mig i sitt tal iallafall (eller.. :D ).

Lägenheten ser ut som ett bombnedslag, disk och skit och kläder på exakt varenda yta. Imorgon blir det storstädning. Är planen iallafall. Jag jobbar förmiddagar hela veckan för första gången sen årsskiftet, fett skönt att få göra det. Då behöver inte varje dag bara vara vakna - äta - jobba - äta - sova.

Måste in i duschen, nån tönt attackerade mig med e tuschpenna igår så jag är röd på halsen.



Äh ja orkar inte lägga upp fler bilder
Ska in i duschen nu å sen sova. Ska upp om fem timmar bleh.

Godnatt!

DIN KOMMENTAR SÖTNOS

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0