Kallt & förjävligt

Hallå!!! Fredag kväll och jag sitter hemma nerbäddad i sängen.... Har blivit rätt så förkyld så orkar nog inte ens läsa min kära Harry Potter bok :( ... Hade ju planerat att komma hem och mysa med Linda, men nej nej!
Ja ännu en vecka har gått som Team leader så det kommer väl bara bli bättre och bättre!..
Imorgon är det jobb och efter det så drar jag med mig Linda på lönepilsen som är på kontoret! :)
Hoppas bara min jäkla förkylning går över tills dess!

Så har det börjat snöa som fan här också!!!! USH inte undra på att man är sjuk...
Kallt som tusan och snö "storm" ..... Äckligt!
Men men nu ska vi inte vara bittra över det Nu är det helg och nu ska jag försöka sova så jag orkar med och jobba imorgon!

God natt!! // Helena



DIN KOMMENTAR SÖTNOS

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0