Örebroooooo

Då sitter man på bussen påväg till Örebro. Dagen började med lite action. Gick upp vid 7 för att ta mig till busstationen, satte mig på ett cafe för att äta frukost och skulle ta upp mobilen..SJälvklart hade jag glömt den hemma, såg en bild i huvudet hur den fint låg nerbäddad i sängen hemma på Töyen. Så det var bara att hälla över latten i en takeaway mugg och springa tillbaka till t-banan. Som tur är så bor vi ju bara 2 stationer ifrån busstationen och jag hade gott om tid på mig. Dock svettig kom jag tillbaka till bussen med mobilen i högsta hugg. Självklart måste jag bjuda mig själv på lite drama.

Nu sitter jag iaf här och är super taggad inför helgen. Förhoppningsvis möter Linda upp mig vid bussen när jag kommer fram. Imorgon blir det nog en tur på stan med Jossan och Linn och på kävllen blir det fest!!



Örebro here I come!!!

DIN KOMMENTAR SÖTNOS

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0