pulkaaaa

Hallåå!!! Nu är det fredag och jag är ledig. Sitter dock hemma själv och kollar på Sverige-Vitryssland och äter ostbågar. 1-0 till Sverige braaa!!!!
Igår var det utgång efter jobbet gick till Barfly som vanligt och sen dus. Så idag har jag varit lite små seg och inte gjort så mycket som jag skulle behöva. men men det får vänta.
Fick tag i lite internet nu så tänkte att jag skulle passa på att skriva lite och lägga upp lite bilder från pulkaåkningen.


Linda, jag och Louise är laddade inför backen

Här mådde man bra

Louise kommer åkande

jag och anna

linda blev så rädd så hon kissa på sig

vår kära norrman visade hur man åker kälke

bussen påväg till toppen..igen..

Pulka åkningen resulterade i en blå rumpa för min del.

klem fra Annika

DIN KOMMENTAR SÖTNOS

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0