slitz

Hahah juste, jag läser Slitz på jobbet nu. Fördelen att jobba tillsammans med fyra grabbar. Nej men det är en väldigt faschinerande tidning faktiskt, tex i det nummer vi har nu så är det insändare på första sidan. En kille där skriver det här: (obs ej exakt citerat) "Fan vilken bra artikel om pistoler och skjutvapen i förra numret! Jag blev fett inspirerad och nu ska jag gå och köpa en egen pistol tror jag!! Kan ni inte skriva en artikel om lite fetare grejer typ AK47or och sånt?? Vore grymt!!" Nu vet ju inte jag vinkeln på den artikeln han refererar till men man kan ju tänka sig att tidningar ändå inte skriver artiklar för att uppmuntra till vapenköp.. men vad vet jag. Redaktionens svar iallafall: (inte heller exakt citerat men innebörden är densamma) "Fan va nice att du ska köpa pistol!! Bra val!! Jo vi jobbar på att hitta någon som vill göra ett sånt jobb med oss. Det kommer bli fett!!" Har för mig att det var nåt mer den killen skrev som jag reagerade på men jag kommer inte ihåg vad det var.

Hursomhelst.

Det bästa kom lite längre in i tidningen. En annons. Den här annonsen:


Är det inte fantastiskt??? NU MED EROTISKA LJUD. Alltså VEM, VEEEM köper det här och vem ser den här annonsen och ba åh, fan va soft en uppblåsbar åsna som gör ljud. Det måste ju finnas efterfrågan annars skulle inte produkten finnas. Och fine visst att det säkert är en sån grej som folk kan köpa till nån på skoj men det kan ju inte vara tillräckligt för att motivera produktion av produkten? Ah alltsåå.. det är fel på folk.

DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: nathalie

å herre jesus

jag sitter på café och "skriver" (dvs läser eran blogg) och så kommer du med den här bilden... trodde jag skulle spruta kaffet ur munnen och över hela datorn och kanske dne söte man som sitter snett smittemot mig för jag var nära att skratta så mycket

höhö

2010-02-05 @ 13:25:16
Postat av: Moa

Kim har kossan.

2010-03-02 @ 16:17:19

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0