Snart sprudlar det av inlägg

Lite internet hittade jag här i ett hörn.
Hur överlevde man förr utan internet!!? Det är den stora frågan. Umgicks man då med dom man bor med? Jag och Linda har iaf fixat interent nu så vi slipper umgås, om 10 dagar kommer det levererat till oss här på Töyen. Så snart kommer ni förhoppningsvis att se en massa skojiga inlägg här på bloggen.. Eller... Det har ju faktiskt inte hänt så mycket de senaste dagarna.

Allahjärtansdag närmar sig och då blir det pulka åkning med en massa från jobbet och lite fler (linda bla).

Resan till Örebro är bokad och klar så den 26 feb befinner jag mig där med min älskade vän Josefin. Förhoppningsvis hinner jag med en lunch med Linda också innan hon åker till Jönköping.

Jag har blivit förkyld och igår droppade jag nästan snor på en gäst.

Sofia åker till Indinen för att åka tuktuk genom hela landet så vi vinkade av henne med en öl på Barfly.

Påsk, hör och häpna jag är ledig från den 28 mars till den 6 april. Då är det bäst för er att ni alla befinner er i Sthlm.

Puss o kram
Annika

DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: Klimakteriehäxan

Ta det varligt i pulkabacken, nu när ni blivit gamla ...

Kram på alla hjärtans dag till er alla tre! (fast MEST till Linda)

2010-02-14 @ 10:55:39
URL: http://www.Klimakteriehaxan.blogspot.com
Postat av: M, syrran

Kunde du inte ha stannat över min födelsedag också.. =( Då får du fira mig rejält den 6e då!!!

Puss på´re din skitunge =)

2010-02-20 @ 20:19:44
URL: http://marielle83.blogg.se/

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0