stressvecka

Mjhähähäåh jag är trött. Hela veckan har varit stressig men nu så ska jag väl kunna lugna ner mig känns det som, fick ju ingen bra start där med tågkrånglet och sen så råkade jag sabba lite med vårat nya internet i onsdags natt... men jag har lärt mig av mina misstag och insett att det inte är läge att börja fippla med avancerade inställningar klockan två på natten. Så! Inget mer sånt. Nu fungerar allt igen och jag har tittat på webb-tv så jag är nöjd.

skulle tagit långdusch och fixat å trixat med ansiktsmask och naglar och grejer idag men det blev inte riktigt av. Kom av mig. Det är ändå ganska sent att komma hem nio och börja göra hundra grejer. Speciellt när man ska upp sju dan efter. Har diskat iallafall!

Ne men ska kasta in mig i duschen iallafall det var nog lite för länge sen.

Jag försökte ta en bild där jag dels pekar på hålet som har uppstått på baksidan av axeln på den här tröjan och samtidigt gör tummen ner men det visade sig vara en omöjlig pose för jag hade inget finger kvar att trycka på "ta bild"-knappen med. Hittade inte inställningen där den tar själv efter några sekunder heller. Så istället tog jag den här fröjdiga bilden bland blommorna. Topnotch.




DIN KOMMENTAR SÖTNOS

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0