tågkaos!

Jag är kvar i Stockholm. All tågtrafik mellan sthlm-gbg och sthlm-karlstad är inställd och för att ta sig till Oslo så måste man förbi nån av dom, så jag sitter hemma i soffan igen. Fick tillbaka pengarna för tågbiljetten och har köpt bussbiljett istället, så om allt går som det ska så åker jag 13.25 från bussterminalen och har åtta härliga timmar på vägarna framför mig. Dagens plus var väl att dom iallafall informerade om att tåget var inställt innan ordinarie avgång idag, igårkväll spenderade jag sammanlagt tre timmar på centralen, först två medans dom flyttade fram avgångstiden och sedan en timme i kö för att få byta biljetten. Kul kul kul!

Internetmannen ringde, förhoppningsvis svarade Annika i telefonen och har fixat med honom nu. Dock så hann jag inte hämta ut själva maskinerna på posten innan jag åkte så flickorna får ändå inget internet förrän jag kommer hem.

Vad gööööör man på en buss i åtta timmar?? Databatteriet räcker i två. Bok. Tidning. Mehh..?

Håll tummarna för att bussen är i tid och att vi inte kör av vägen iallafall.

JOBBIGT


DIN KOMMENTAR SÖTNOS

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0