Updates från Bumbi

Moooorn du!!!!!!!

Lite updates från Bumbi!!

Befinner mig just nu i Larvik på Norges dyraste hotell och bara slappar.. Vart en liten premie før mig och en till så det vart en liten tur hit bort. Hær har vi bara tagit det lugnt! Kom hit i fredags, åt god mat och drack lite drinkar och sen vart det sængdags redan vid 11 tiden! Sen tvingade vi upp oss tidifgt før att hinna med den ælskade frukost buffen :D
Den var så god! En sådan ordentlig frukost har man inte ætit på længe! Sen bar det av till bubbel poolen osv.. Tyværr var alla spa behandlingar uppbokade!!!! Buuu jag som tænkte att jag æntligen kunde få fixa mina gigantiska muskel knutar før æn gångs skull! På kvællen åkte vi in till Sandefjord och åt på Big Horn Steak House och sedan vart det utgång.. Kvællen slutade som den gjorde.. Men kul var det :) Dock var alla før trøtta så jag var den ænda som kæmpade mig upp før ytterligare en frukost buffe :)

Jaa annars då, har ju inte vart så mycket skrivande från mig på de senaste.. Som vanligt.. Men nu har det vart full rulle på jobbet och jobbar i princip 24/7..
Men men nu kanske dom långa dagarna ær øver. Har ju blivit team leader nu :) Om jag nu inte har gjort något fel :P
Så himla nytt och det ær ju en utmaning så vi får væl helt enkelt se hur det kommer gå..

Var før någon helg sedan i Hemsedal med ledar gruppen från jobbet! Å hej va det gick! Vilken resa.. Vart ju inte mycket skid åkande dær inte.. Vi var 4 personer av 9 som orkade ta oss upp i skidbacken.. Men dock vart det bara 1 åk i princip.. Men bættre det æn att vi inte åkte alls.. Men om jag hade træningsverk efter det!!!
Yes, resan dit var en klass før sig sjælv. Men att vi hade kul ær ju ett som ær sækert :)
Lite bilder kommer strax upp..  Før imorgon har vi internet igen :D WHOOP WHOOP

Nej nu ska jag væl gå upp och førsøka væcka dom andra!!! Men snart ses vi folkens!!! :D

PØSS // Helena


DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: MissAnki

Darling där är du ju ;) Så stolt över dig!! Fortsätt med det ;)

2010-02-23 @ 18:05:12
URL: http://www.finest.se/MissAnki

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0