kom heeeem

all byyyy myyyyyseeeeelf... donwannabeeeAAAALLL BYYY MYYYSSEEEELLFFF ANYMOOOOOREE

Ja alltså dom jobbar. Helena går teamleaderkurs och kommer väl inte hem än på en stund och Annika jobbar kväll. Jag har också jobbat kväll men min kväll är inte lika sen. Jag hade ingen nyckel heller så jag svängde förbi Annikas jobb för å hämta av henne, haha kände mig sjukt fel ute i stora dunjackan, geggiga löparskor och öppen gylf. Min gylf gick sönder idag ja. Den här som man drar i har liksom släppt från ena sidan av dragkedjan. Fantastiskt irriterande, vettefan om det känns värt att laga ett par byxor för 400 spänn? Antagligen inte. Men det betyder också att jag bara äger ett par byxor igen. Suck.

Jag har ätit chokladkaka iallafall. Jag bakade i förra veckan, kladdkaka med hallon i och den är fantastiskt god. Men när jag skulle värma fryshallon i mikron idag så började det spraka som att det var metall i? Varför blir det så? Det var ingen metall i.

Jag vill att annika ska komma hem så vi kan se på OC.

Jag var hos kiropraktorn idag också. Det såg bra ut sa han, men ska dit på fredag också på sista koll. Tänker säga att det är tiptoppjättebra även om det inte skulle råka vara det. Den lilla utsugaren har haft mig å springa där för sammanlagt 2500 spänn. Inte okej. Hemma har jag aldrig behövt gå mer än 2 gånger i samma period. Bah.

ÅHHHHHHHHH jag blir galen internet har varit så jävla dåligt den här veckan. Iallafall på min dator. Deras moderna datorer verkar aldrig tappa kontakten. Jäla skuit. Men min är större. Size matters. NBLÖnlÖHGFds

Trasig :(

DIN KOMMENTAR SÖTNOS

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0