vi har internet och snabbt är det också!!

Yeah äntligen!!!!
Imorse kom en kille ifrån telenor och installerade internet så nu sitter jag och Linda här tysta och helt fastklistrade framför varsinn dator :)

Jag börjar bli super taggad inför min resa till Örebro på fredag. Ska bli grymt kul att träffa min kära syter och Jossan och Linn!!!<3
Igår var jag ledig och då var jag på stan och letade efter lite diverse olika saker. Kom hem med ett datorfodral, högtalare till datorn, Jeans, kjol, deo, present till Jossan och ett par skor.

Har äntligen fått göra mitt efterlängtade frukt&nötbröd, grymt gott!!!


Fick en varsinn cocktail efter jobbet i torsdag
(Geggan fick en gintonic)


mmm..godis:)

kram på er!

DIN KOMMENTAR SÖTNOS

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0