1 week down, fine, what you see is what you get!

det är redan torsdag! tiden går fort i den här stan.
jag fick jobba hela den här veckan vilket jag inte trodde att jag skulle, och får kanske jobba nästa vecka också (håll tummarna). dock är det fruktansvärt lite att göra, vi har typ en kund i timmen känns det som.. men jag skulle inte heller vilja bygga i 18 minus så det är ju inte konstigt. jag är glad att jag får lön iallafall! :)

jullovet var asbra men det var inte bra för independencebohemifrån-inställningen i huvet. jag har inte packat upp min väska än (och helena har klagat på att det ligger kläder på golvet! och att det blev skitigt så fort jag kom hit när hon städat! haha) och jag har ätit pasta med falukorv två dar i rad och nudlar med macka idag.. ehh ja om nån har en bra maträtt att tipsa om så vore det bra. jag har NOLL inspiration. och det jag har kommit på finns ju såklart inte i det här b-landet haha. men jag har tvättat!


ANNIKA förresten vi behöver prata! Smsar dig imorrn men om du råkar se det här så kan du ju va beredd. jag jobbar eftermiddag så om du e vaken och tillgänglig kan vi ju försöka skypea.


aååh arton minus var det som sagt när jag gick hem från jobbet idag... snoret fryser inne i näsan och benen vill mest trilla av. överkroppen e lugn för jag har min jättedunjacka haha ful som stryk men AJ LOVE IT. okej jag vet inte ens vart jag tänkte komma med det här jag ska gå och lägga mig. på riktigt idag. jag har köpt nya öronproppar i festliga färger så nu kan jag och helena sova i samma säng igen. flyttade ut på soffan första natten för vi störde varann för mycket och jag hittade inte mina gamla öronproppar. det ordet är ganska äckligt förövrigt. MEN.

Helena Persson - she sees stör you when you're sleeping!



GODNATT!

DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: Annika

Here i am Lino!!!

Vad heter du på skype??

ska försöka vara inloggad på skype hela dan.

puss

2010-01-07 @ 10:53:46
Postat av: Linda

haha jag har inte ens ett konto än tänkte fixa det :D fast jag glömde bort det där totalt imorse haha. får nog smsa dig istället!

2010-01-08 @ 00:01:36
URL: http://oslojenterna.blogg.se/
Postat av: Klimakteriehäxan

Undrade just om du hade Skype, hade inte hört talas om det.

Bandspaghetti med ch fraiche och ishavskaviar känner du i a f till. Och stekt torsk. För att nämna ett par alternativ - falukorven måste ju snart vara slut?!

2010-01-09 @ 11:04:22
URL: http://www.Klimakteriehaxan.blogspot.com
Postat av: Linda

nu har jag det iallafall, lindagestblom blev användarnamn kreativt nog.



bra tips, jag har ju faktiskt svart kaviar sen vi var hos mormor. men falukorven är inte slut än! har i frysen :) hoho

2010-01-11 @ 22:26:33
URL: http://oslojenterna.blogg.se/

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0