bye bye sthlm

Idag har jag faktiskt haft en skön sista dag i Stockholm. Vaknade vid halv 10 (men inte Linn) och åt frukost med Carro. Två knäckemackor med ost blev det. Umgicks lite mer Carro innan hon skulle åka iväg med tåget till Åre. Lite avis faktiskt. Men nu får ja väl ge mig, har ju faktiskt precis haft semester. Eftersom Linn vägrade vakna så packade jag väskan, bokade flygbuss och fixade lite annat. Kl 1 vaknande linn!!!! Vi gick till Ica och shoppade köttbullar till lunch och lite små mat som ja ska ha med mig till Oslo.

Vid kl halv 6 åkte vi in och träffade Jossan i stan. Självklart gick vi till kära Kung Carl och hälsade på. Fick en massa gratis öl av förra chefen. Nu är jag hemma i huset igen. Helst tyst är det (förutom att man konstant hör Olivias smaskande från matskålen, hon blir tydligen aldrig mätt).

Saknar fakiskt Oslo och mina kära vänner nu!
Puss o godnatt
Annika


DIN KOMMENTAR SÖTNOS

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0