Cash is king

MOORRRNNN DUU!!!!

Idag har det varit en BRA dag!!! Har som sagt en tävling nu på jobbet. Det är jag Nicole & Fredrika mot Team ledarna! Tävlingen går ut på att få mest sälg tillsammans under hela veckan. Så de som får mest, de vinner!

Om jag har fattat det rätt så är det så att vinnarna får en hel kväll med middag osv av cheferna.. Om jag har fattat det rätt som sagt.. Iallafall så är det så att förlorarna kommer att få passa up på vinnarna under hela kvällen.. Alltså så kommer dom få vara ens slavar hela kvällen, så som jag ser det !!! Hahaha

Skulle bara vara så jävla kul att köra över dem!!! Men men vi får se hur veckan slutar..

Måndagen var dock ingen bra dag så killarna tog ledning med 16 sälg.. Men idag var det som sagt en jävligt bra dag!!! Själv drog jag in 30 sälg idag!!!!!!! :D WOOHOO
Och det andra tjejerna gjorde det också jävligt bra.. Så vi har nog kanske i vart fall kommit ikapp lite, men veckan är inte slut och nu är vi igång :D Så nu köööör vi!!!!!! Whoop whoop


BRING IT ON BOYS!!!!!!!!!!!!


DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: MissAnki

Håller tummarna för dig syster yster!!!

2010-01-28 @ 19:48:52
URL: http://www.finest.se/MissAnki

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0