död = bröd

samlade i soffan framför varsin dator.

jag borde gå och lägga mig, ska upp strax. en av killarna har åkt på ordentlig kräksjuka så idag har jag jobbat heldag, och det blir jobb imorrn med. bra för mig iochförsig, jag behöver timmarna.. men jag har blivit för van vid sovmorgon haha.

det har snöat typ en decimeter idag, gör det det hemma också? det är konstigt egentligen, dom senaste åren har man ju gått och gnällt som fan efter riktig vinter och nu har vi ju det men bryr man sig? haha typ inte, det är mest jobbigt att trottoarerna är ishala med sån här konstig smulig snö över så fötterna bara försvinner ibland. men det är fint när det glittrar. allt som glittrar är fint.


haha helena luktade just på mina strumpor och sa "haha för en gångs skull är det inte jag iallafall!"

jag ska duscha imorgon
fast jag ska byta strumpor innan

nu ska vi gå och lägga oss
sovgott
haj

DIN KOMMENTAR SÖTNOS

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0