dom jag bor med


Hej jag heter Helena!
Jag tycker om att skita ner mig och letar för det mesta efter mat.


Hej jag heter Linda!
Jag tycker om att måla naglarna och tycker inte om att sova brevid skitiga Helena

DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: MissAnki

hahahaaa beskrivningen på Helena var ju rätt klockren ;) Se till så lilla skitgrisen tvättar sig ;)

2010-01-11 @ 19:31:27
URL: http://www.finest.se/MissAnki
Postat av: ulla Nordin

välkomna hem

jag vill att lasse också skall komma NU.

JAG BEHÖVER HONOM. JAGBEHÖVER ALLA.farmor

2010-01-13 @ 16:54:52
Postat av: ulla Nordin

välkomna hem

jag vill att lasse också skall komma NU.

JAG BEHÖVER HONOM. JAGBEHÖVER ALLA.farmor

2010-01-13 @ 16:56:16

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0