en fri dag

Idag är jag ledig och här sitter jag och Linda bervid varandra som två små datanördar men varsin laptop i knät. Har lite tankar på att laga mammas goda bröd. Men först måste jag hitta mig en brödform. Korvstroganoff ska jag göra oxå!! Gott!!

Igår försov jag mig, skulle börja jobba kl 10.45 men vaknande kl 10.15 så fick jag skynda mig jätte mycket. Inte nog med det så glömde jag mobilen och plånboken oxå så jag var tvungen att åka tillbaka hem igen. Då var det självklart stop i t-banan så jag kom ju ingen vart å kunde inte ringa till jobbet och säga att jag var försenad. 30 min försenad kom jag till jobbet. Men det gjorde inget för det var döds dött. Efter jobbet åkte jag hem till Christoffer och Sebbe och kollade film och åt mat.

Juste glömt å säga att jag åkte fast av kontrollanterna i t-banan i lördags. Jag hade varit riktigt duktig och köpt ett månadskort direkt när jag kom till Oslo men självklart glömde jag det hemma när jag skulle till jobbet. Och när man minst anar det så dyker dom upp. 750 kr fick jag betala!!!!! Å då hade jag köpt ett månadskort dagen innan för 550 kr!! Det kändes något bittert.

 

Norskt försäljningsproblem angående kaviar

 

Vet du varför norrmännen äter så lite kaviar?
- De får inte in tungan i tuben...


Tack å hej återkommer om brödet och korstroganoffen
/Annika

DIN KOMMENTAR SÖTNOS

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0