Gott nytt år!!!

Ja, vart ska man börja.... Nyår i Oslo med nya vänner :)

 Började med middag hemma hos Dahir med några stycken från jobbet. Vi hade det jätte kul tills det blev en liten dålig stämning mitt i allt men det var ingenting med hur kvällen egentligen slutade.. Så när det e cirka 25 minuter kvar så ska vi helt plötsligt vidare till nästa ställe.. Vilket var ett väldigt dumt beslut, det roliga är att det var inte många heller som ville vidare. Men självklar vart det ju så ändå och då vet ju alla hur det brukar bli oftast! Hoppade in i ena bilen med Klara och två killar som jag inte ens kände... Så där sitter vi i bilen och ser hur alla börjar gå på gatorna och göra sig redo inför tolv slaget. Tiden bara rinner iväg, hur stressade som helst, dom andra sitter i bilen framför oss och Dahir sitter ensam i en taxi...

Så där satt vi tillslut klockan vart tolv, fyrverkerier överallt, två killar som jag inte ens vet vad dom heter.. Men jag hade vart fall Klara där! När vi kom fram hoppade jag ut ur bilen fort som fan och firade med dom andra!! Måste säga att det var en väldigt fin utsikt där vi var. Sen gick vi in för att fira vidare men som slutade i total KAOS!

Kände inte alls många där förutom dom från mitt jobb. Dom ända som var svenskar där var klara och veronica. Sen vart det "kärleksdrama" mellan 3 personer. Försökte få tag på en taxi så vi kunde dra vidare bort där i från men vi satt fast dära! Alla började helt plötsligt bråka och skrika på varandra..Och jag satt i soffan och ville bara hem...

Så det slutade väll inte så bra som man hade hoppats.. Men nu ska vi inte vara sådanna...Men jämfört med förra året så har detta året ändå slutat bra! Flyttat till Oslo, träffat nya vänner och jag mår hur bra som helst!! :D

 Det där var bara en kväll, en kväll som ändå aldrig blir lyckad!

Så 2010, bring it on!!!

 Gott nytt år!!! // Bumbi




DIN KOMMENTAR SÖTNOS

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0