Hej mitt vinterland nu är jag här!

Flygresan gick väldigt bra, sov faktiskt en hel del och drömde en massa också. Väl framme i Stockholm blev vi väl mötta av snön och kylan i högsta hugg. Bläääää! Längtar redan tillbaka till värmen.

Nu har jag iaf varit hemma i ett par timmar och hunnit med att luncha med Carro och handla lite små grejer till necessären. Å nu måste jag börja packa upp och packa om. Finns det något tråkigare än att packa upp?? Vanligtvis ligger min väska ouppackad i ca 2 veckor. Inget blir bättre av det heller för man hittar aldrig det man letar efter och tillslut ligger allt på golvet i en stor hög i 1 vecka till. Men nu har ja inget val väskan måste packas upp och packas om med vinter kläder.

Jaja ikväll ska jag och Carro ha en mysig middag. Vet dock inte vad det blir för det enda Carro har i kylen är exakt; 1 liten ost, smör, 6 öl, 2 vinflaskor, 1 bacardi flaka och en vinbox. hmm har Carro fått lite dåliga vanor när jag har varit borta?

Puss kram
annika

DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: yey

Oslo? när???

2010-01-13 @ 18:57:36
Postat av: carro

den e klaaaaaar

2010-01-14 @ 11:29:19
Postat av: annika

imorgon kväll!!

vem är yey?

2010-01-14 @ 11:34:04
URL: http://oslojenterna.blogg.se/
Postat av: yey

yeeeeeey

2010-01-15 @ 02:04:50
Postat av: Petra

Hon hade ju mäsk i kylen, låter som bra vanor?!

2010-01-17 @ 20:38:23

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0