Jobb jobb jobb

Hallå!!!!!!  Nu har jag inte skrivit på ett bra tag, så nu e det fan på tiden!
Har faktiskt vart väldigt mycket på jobbet det senaste, så har inte orkat ta mig tid till att skriva....
Vart långa å sena dagar på jobbet, men det har gått väldigt bra för mig det senaste..
Hade 100 sälg förra veckan, inte helt fel d :P Så just nu så går det så bra så bra sååå!

Mitt bankomat kort råkade komma lite på vift.. Så klart.. Så har vart lite små fattig i två dagar nu! Men mot all förmodan så har faktiskt det kommit till rätta igen! Har nog inte haft sådann tur på länge! Men den låg tydligen i bilen så nu är jag inte längre så "handikappa", som jag vart de senaste två dagarna!

Imorgon kommer Annika hem!! Guuu tiden bara springer iväg.... Men det ska bli kul å träffa min kära igen :D

Måste ju faktiskt också tacka för dom fina julkorten vi har fått!!!!!! Det var jätte kul att få några överhuvudtaget!!!

Så Linda´s mamma, min kära syster, min kära far och våran saknade Muddvudd!!!!!!
Tack så mycket allihopa :D

Ni kom Linda hem, så ska tjöta lite med henne nu :)

Imorgon e det fredag folkens!!! Wooohooo

Over and out!! // Bumbi

DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: Klimakteriehäxan

Kul att det kom fram. Julkortet allts[.

Visst 'r det sk;nt att det 'r fredag / men se hur konstigt min maskin skriver pl;tsligt ...

hur som helst minns den gyllene regeln> h'lften vatten, flickor! det 'r vattnet som 'r sk;nhetsmedlet, inte ;let ... >/D

2010-01-14 @ 22:05:04
URL: http://www.Klimakteriehaxan.blogspot.com
Postat av: MissAnki

Kul att det kom fram var orolig den skulle fastna i Thailand ;)

2010-01-15 @ 14:44:36
URL: http://www.finest.se/MissAnki

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0