kärlek är bra för kropen

jag vill ocksååå blogga.

min dag började dåligt. vaknade. tittade på klockan.
12.26
panik
men jag hann ner till jens i tid (12.45)(med en värdelös frukost för 60 spänn från narvesen i väskan)(helt allvarligt en kritvit baguett med ost och skinka och majonnäs, dom har ju det istället för smör av nån anledning, ingen grönsak ingenting bara ost och skinka, 43 spänn) och vi kom till jobbet i tid så så långt var allt bra.
men så vi kom in på jobbet, å blev direkt informerade om gårdagens/dagens härvor. suck. ingen kul start på dan. och jag hann ju av förklarliga skäl inte duscha innan jobbet så jag var tvungen att ha mössa på mig hela dan, det var bra i förra veckan när vi hade typ 8 grader varmt inne i butiken men nu när värmen är fixad så är det inte så lattjo..
sen flöt de på men när vi skulle stänga så blev det lite härva igen. blahhhhhhhhhh. men nu mår jag bra! har ätit korv och potatismos (riktigt potatismos) och kollat på ett avsnitt Dexter så nu ska jag bara diska lite och sen duscha så blir det bädden sen. tänkte försöka att inte sova till halv ett imorrn.. fattar inte hur det blir så. gick visserligen och la mig vid halv 2 men elva timmar?? ska man sova så länge? det är ju inte första gången heller, har i regel sovit 01-11 dom här två veckorna. oh well.

annika kommer imorrn och vi har inte städat! men diskat faktiskt. frågan är hur hon ska ta sig in, jag jobbar stängning och helena lär inte va hemma vid sju?? haha hennes problem! :D

ska se va vi hittar för skojig bild idag i gömmorna...




haha de tog en stund men den där fota jag i nån skola nånstans där jag jobbade runt allahjärtansdag förut

DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: annika

meeehh släpp in mig!! ja landar kl 18.30 göm nyckeln annars!!!

2010-01-15 @ 00:04:33

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0