Lindovich kommer hem idag!!! Dags att städa lägenheten.....

Hallu!

Har bara tagit det lugnt i helgen. I fredags låg jag hemma hela dagen som antagligen alla andra också gjorde!
Kollade på OC hela dagen och bara slappade.
I lördags tvingade jag mig själv ut til Oslo City för att byta pappas tröja till storlek large och inte xxl som jag hade råkat köpa... Sen vart det väll lite mer greyer som åkte med som vanligt :P Köpte faktist två par jeans men det behövde jag!! Sen åkte också tre tröjer med, men jag är nöjd :) Hade ju inte Annika med mig på min lilla shoppingtur som tur va. Annars hade jag nog inte fått med mig det ena eller det andra ;P

På kvällen drog jag ut och spelade biljard med Rehman, Dahir och Steph. Kunde inte ligga inne en hel dag till!
Jag var lite små rostig men mitt ända tips är skjut HÅRT!! Haha Killarna sa att jag skulle skjuta med kärlek, men jag tog in för kung och fosterland och vips så åkte någon boll i som jag inte alls hade sikte på :P Jag var nog alldeles för ivrig! Sen drog jag och Steph och träffade Stephs mamma som satt och spelade bingo. Så bjöd hon oss på mat, så jag och Steph gick till en Thai resturang och åt Sticky rice med kött och våran favorit som tum :D
MUMS, hur gott som helst. Och jag som inte äns ville äta från början men tack Steph för att du övertalade mig.. Hur tänkte jag egentligen, tacka nej till Som tum!!??? Och tack Stephs mamma för maten :)

Sen bar det hem! Köpte med mig två filmer Inglourious Basterds och Flickan som lekte med elden.
Men det var en trevlig kväll, skönt att komma hem tidigt!

Men idag kommer Lindovich hem!!! Weiiiiii
Måste dock börja städa lägenheten som tusan idag innan hon kommer :P ....... Hmmm
Och sedan ska jag laga lasange!!!!

Hoppas ni haft en trevlig helg. Imorgon är det jobb igen! Nytt år nya tag :D Whoop Whoop

Hade Bumbi!!!!

Från juldagen i Sthlm!


DIN KOMMENTAR SÖTNOS

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0