Lördag & jag är friii!!!!

Fredag kväll och jag är så trött så trött så! Kom hem å både Linda å Annika e hemma, så det kunde ju vart kul å umgås med dom lite.. Dock så tog tröttheten över :(
Har haft långa dagar på jobbet nu det senaste, så har inte haft någon ork till att varken skriva på bloggen eller vara något speciellt social.

Men det var i alla fall fredag kväll och jag njöt av självaste tanken på att jag inte skulle jobba på lördagen och då blir det en lååång lååång sovmorgon... Men nej nej istället vaknar jag upp av mig själv kl 09.00 och kan inte somna om. Annika sover och jag har inte så mycket att göra för stunden... Men men lika bra det så jag inte sover bort hela dagen...

Ikväll ska jag äta middag med Alex & Nicole, spela spel, kolla skräckis och kanske spela anden i glaset som var självaste planen. Men cheferna på jobbet har nu skrämt upp mig rätt så ordentligt om att man inte ska leka med andarna osv osv.... Så vi får se hur det slutar!!!!!

Kanske är detta mitt sista blogg inlägg??! Nee då..

Ska börja gå nu på en kurs för att bli team leader med Nicole & Fredrika.... Så vi får se hur det går med det! :)

Pappa jag vet att jag har varit dålig på att skriva den senaste tiden ... Men som sagt så har jag haft långa dagar på jobbet och jag e så trött när jag kommer hem och det är rätt så sent när jag kommer hem att jag inte ens har tid till att laga mat.. Kommer nog inte ha så mycket tid den senaste månade framöver heller i och med kursen jag ska gå osv... Men jag ska försöka!!!!!!!!!

Men men nu är det äntligen lördag och jag är LEDIG!!!!!!!! WHOOP WHOOP

// HELENA


DIN KOMMENTAR SÖTNOS

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0