lördagsöndag

Ytterligare en söndag med inget annat än mat och film har passerat.. Vi har hunnit igenom två avsnitt OC och tre filmer; Valentine, Monster in Law och så såg jag Inglorious Basterds imorse. Min signaturpasta, chips och dipp, tacos.. haha fläskigt.

Det är egentligen jävligt värdelöst med Oslo på söndagar. Inte för att vi har haft några intentioner till att göra nåt idag, men det blir ju så när man vet att det inte finns ett piss å göra.

Gårdagen blev iallafall intressant. Kort men intensiv! Helena drog iväg tidigare för att möta upp jobbarfolket, jag och Annika tog det lugnare och fixade oss i lugn och ro hemma. Sen åkte vi in till Helenas jobbs kontor dit dom hade flyttat sig, och folket där var ju redan... förfriskade kan man väl säga :D Iallafall, sen drog vi in till stan astidigt, tio hoppade vi i taxibilarna och åkte till Cayenne, så när vi kom dit hade dom inte ens öppnat... fick stå utanför i tio minuter och nästan kissa på oss tills dom släppte in. Vettefan vems idé det var att dra så tidigt men men. Väl inne så for alla runt där ett tag, stället var ju öde förutom oss, och sen placerade sig allihopa vid borden i vip-avdelningen. Då började failen! Först blev annika tillsagd av servitrisen att lämna vipavdelningen. Ingen anledning, bara tack å hej. Fem minuter senare kom hon fram till mig med samma besked. Så vi fick inte va kvar, vi ställde oss vid baren en stund och visste inte riktigt vad vi skulle göra (stället var ju fortfarande tomt) men så bestämde vi oss för att dra vidare för det kändes inte så kul å stå där som nå mobboffer som inte fick va med i coola gänget haha. Så jag, Annika och Dahir drog vidare, först till ett ställe där Dahir kände folk men där fick vi inte komma in för dom hade lista, sen till nästa ställe där Annika känner folk men då fick vi inte komma in för att vi var för unga, så vi satte oss på en bar brevid sista stället där. Efter typ en halvtimme blev vi bortkörda därifrån också så då hoppade vi i en taxi och åkte hem. Men intefan körde han oss hela vägen, när vi var typ fem minuter promenadväg bort så hävdade chaffisen att han inte fick köra förbi nån bom som inte existerar så vi fick gå.
Failkväll!! Vi var hemma vid ett haha.


Nu blir det två veckor byggmaxjobb för mig iallafall, inte mycket annat på tapeten. Joo justefan jag har kiropraktortid tidigt imorn... fan! Sovmorgon ville jag ha.

Ah har inte så mycket mer å rapportera om. Kameran har inte vart framme mycket på senaste tiden så nåra färska bilder jag inte heller att bjuda på. Men ni vet ju hur vi ser ut så det kanske inte gjorde nåt.

aja jag har ingen bra slutkläm på det här så vi säger godnatt.
godnatt!

DIN KOMMENTAR SÖTNOS

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0