mehhhhhhhhhhhh

assååååååååååå jag är så sjukt oföretagsam. jag var på väg upp vid 9 imorse men så somnade jag om...igen. drömde massa roligt iofs, att jag och mamma flög flygplan över new york och att jag stoppade en misshandel.

meen. det jag borde göra som inte ens är jobbigt:
1. lägga i en tvätt. vi har tvättmaskin i lägenheten ja.
2. gå ner och titta i brevlådan om mitt skattekort har kommit. brevlådan är en trappa ner i trapphuset.
3. skriva en lista på vad jag ska handla
4. handla
5. laga mat
6. betala hyran, via nätet inte jobbigt.

saker jag inte borde göra:
1. sitta vid datorn
2. titta på tv


men jag har faktiskt diskat vårat enorma diskberg. och torkat av spisen (helenaa). och jag har klätt på mig.

a kick in the butt, anyone?

mah lovelies, fast dom är mindre blålila och mer bara lila på riktigt. kameror hatar lila.

DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: Annika

fiiina!:-)

2010-01-13 @ 15:42:16
URL: http://oslojenterna.blogg.se/
Postat av: Klimakteriehäxan

Du skulle ha varit Stockholm i dag. Stor utförsäljning av skor och stövlar här på mitt jobb - stövlar 100 kr, skor 50, folk har köpt jättefina! JAg gick dit men vände, orkade bara inte ... och nu visar det sig att dom säljer kläder också ...

vilken tur att jag har både skor och kläder :-D!

Sätt fart nu gumsan! puss! (jag vill gärna flyga till NY med dej, inte bara över utan landa oxå)

2010-01-13 @ 17:09:37
URL: http://www.klimakteriehaxan.blogspot.com

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0