Nu tycker jag Linda kan komma!!

Om jag har flängt runt i lägenheten idag!!! 

Har städat hela lägenheten, dammsugit, skurat golvet med lukta gott gott, städat badrummet med en som inte luktar så gott som den andra jag städade lägenheten med, men som var helt okej!
Jag har lagat lasange som vart god :D Och jag har tvättat massa kläder och gått ut och slängt massa sopor!

Så nu luktar det fräsch och gott i hela lägenheten. Har ställt fram en tallrik med goda vindruvor och snart kommer chipsen och dippen fram också, of course!!!! Så nu är Linda mer än välkommen att komma hem. Väntar på att hon ska ringa på port telefonen och kliva innanför dörren! Fan ta henne om hon kommer hem och grisar ner nu ;P
Nu ska jag titta på Flickan som lekte med elden!

Visst har jag varit duktig idag??!!!!! :D

Over and out, Helena!

DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: MissAnki

Va duktig du är....detta var ett annorlunda inlägg till skillnad mot alla fester ;) Den ansvarsfulla Helena börjar komma fram det gillar jag haha Kramis

2010-01-04 @ 12:49:04
URL: http://www.finest.se/MissAnki
Postat av: Helena

Det finns där någonstans långt inne ska du veta ;) Dyker upp när det passar sig! ;D

2010-01-04 @ 20:18:16
Postat av: Anonym

bra gjort syrran! keep it that way!! ;)

2010-01-13 @ 20:24:09
Postat av: Anonym

bra gjort syrran! keep it that way!! ;)

2010-01-13 @ 20:25:05

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0