sittförbud :S

jag hade skrivit men det försvann.

sammanfattningsvis;

jag har sittförbud, tills på fredag så får jag gå stå eller ligga men inte sitta. tydligen så är mina höftböjarmuskler ihopdragna och bidrar till att jag har ont i ryggen, så nu ska dom bara vara i sträckt läge ett tag.

jag har inte jobbat idag heller. grata suger. kommer bli knäpp och fattig om det fortsätter såhär.



ja det var väl det jag skrev förut bara åtta gånger så långt. vi borde kanske haft en twitter istället, iallafall jag, så hade ni sluppit mina novellinlägg!
ehnywayz

godnatt!

dehär e den första bilden som jag nånsin tog med en webcam! det ni!

29 december 2003 om datumet stämmer i datorn

 


DIN KOMMENTAR SÖTNOS

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0