skattekort och gymkort fixat

Imorse ringe jag till Nautilus och frågade om det fanns någon möjlighet att säga upp ett gymkort om man ska ut och resa. Men ikke de, eller bara om man kunde visa upp tex papper på att man ska studera i ett annat land eller så. Men det ska jag ju inte. Men istället gjorde hon ett undantag så att jag fick köpa ett halvårskort för 2700 kr.

Så först gick jag till skattekontoret och fixade mitt skattekort. Efter det åkte ja till gymmet och tränade mitt första gympass på vädligt länge. Riktigt skönt. Jag får även simma hur mycket jag vill på Töyenbadet så de är grymt!

Nu är bara frågan hur jag ska spendera resten av kvällen. Helena lär ju inte komma hem på ett tag för hon tävlar ju med killarna på jobbet om vem som får mest sälj på en vecka. Linda jobbar på Byggmax ikväll.

Nu ska jag gå och handla lite mat, tomt i kylen.

Hade!
Annika

DIN KOMMENTAR SÖTNOS

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0