söndag = duschdag

tro fan att man inte har en 100 000läsarblogg när man inte har nåt att blogga om!

jag har inte jobbat på hela veckan
eller jo jag jobbade igår men resten av veckan har varit naada
gratapersonal har i vanlig ordning inte levererat. gillartinteeeeeee.
så jag har.... lagat mat.... kollat på väääldigt många avsnitt OC.... hängt lite med Annika innan/efter hennes jobb.... hängt med Sofie en dag... och så.
eller lite nyttig har jag varit,
jag har varit på banken och fixat nordeakonto. men det har jag redan skrivit också.
och så har jag sprungit hos kiropraktorn alldeles för mycket för plånbokens bästa iallafall.
var där i måndags, återbesök onsdag, återbesök fredag.. återbesök imorrn.
efter onsdagsbesöket kändes det sjukt bra, hade inte ont alls! men efter fredagen hugger det i vänstersidan igen så blahhhhhhhhhhh orkar inte ha ont längre


helgen blev lugn, i fredags satt vi här å kollade på film och Stephanie kom förbi.
i lördags jobbade jag som sagt, sen mötte jag upp Stephanie igen och så gick vi och såg Avatar i 3D. jävligt cool film men riktigt lika bra som alla säger att den är tyckte nog inte jag att den var. helt klart sevärd dock, och jävlar va snygga glajjor man fick. köpa. haha

sen skulle annika ringa när hon slutade så tänkte jag kanske åka å möta upp henne för lite öl men hon ringde inte förrän vid 2 så då var jag inte så sugen...
idag har vi bara degat, allmän duschdag har det varit och så gick vi och käkade mongolian barbeque och gick på bio igen, paranormal activity såg vi. alla tyckte att den var bajsdålig men jag som blir rädd av scream ligger här i vardagsrummet själv nu å e lite smånervig haha... jag borde inte titta på skräckfilm alls. grupptryckets fel!

kiro imorrn så inget jobb för moi. får hoppas på resten av veckan.

heja grata?


DIN KOMMENTAR SÖTNOS

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0