tillbaka i Oslo

Nuuu är jag också på plats. Det tog lite tid.
Först var tåget 10 minuter försenat, sen 20, sen 40.. jag och mamma stod och frös och mina fötter höll lite på att ramla av benen. Sen kom tåget, ruttet gammalt äldsta typen av SJregionalvagn typ. Det funkade ju, men jag hade bokat plats med bord för det är soft, men så hade jag platsen vid gången och bordet var ett sånt där litet som är typ 30cm ut från fönstret :S hade benutrymme iaf! Sen fick vi stanna för igensnöade växlar, och tåg som skulle åka förbi som var i tid, och bla bla bla bla.. kom fram 45 minuter efter utsatt tid så det var ju inte så farligt ändå. Resan mot stockholm innan jul kändes väldigt mycket längre.

Hursomhelst, helmysigt å träffa Helena igen, nu får du ta å komma också Annikaaa!


Jag har iallafall haft världens bästa jullov, helt perfekt.
Laddade över alla mina grejer från våran gamla dator idag också så jag har precis suttit och kollat igenom alla bilder - her-re-gud va mycket jag har och va mycket gamla! Sjukt kul, det ska bli ett feeeeeeeeett fotoalbum av det här! Det kommer nog ta ett tag å välja ut bilder bara, har 4000 filer i "bilder"-mappen från gamla datorn, och sen jag fick egen kamera har jag ju en heeel del bilder också. Men det kommer bli grymt!

Nu ska jag väl gå och lägga mig jag med. Ska jobba eftermiddagar hela veckan, skönt med jobb på en gång!

hör av er nu för fan allihopa, INGA MER HEMLIGA POJKVÄNNER HRRM HRRM om nån känner sig träffad... jag vill veta vad ni gör hemma!

Helena, jag och Åsa i oktober 2007



DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: Ankan

Halloo mina vänner!! Nu är jag tillbaka till civilisationen med min dator. Saknar er! Tyvärr dåligt väder här:( ska försöka oska skriva ett inlägg snart men måste ladda mig:D

pusss på er iaf!!!

2010-01-04 @ 08:24:19
Postat av: Helena

Va synd för dig då att ni har dåligt väder!!! Känner tyvär ingen medlidande, mer åt hållet glädje kanske man kan kalla det ;)



2010-01-04 @ 20:20:29
Postat av: Helena

Btw!!! Om det är snygga vi försöker vara så var vi inte ens i närheten! Men jag gillar den ändå :D Porrblicken kom ju fram där ;) MJAOOOO

2010-01-04 @ 20:21:54

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0