träningskort sökes

Ne nu är jag irriterad. Idag hade jag bestämt mig för att köpa ett gymkort på Töyenbadet. Hade packat väskan så att jag skulle kunna gå dit dirket efter jobbet och gymma. Men då visar det sig att det kostar 330 kr i mån men man är tvungen att binda sig i 1 år!!!! Hur kan man kalla det månadskort!!?? Känns lite onödigt att betala 3960kr för att få gymma i 4 mån eller hur länge vi nu blir kvar. Så imorgon ska jag ringa dom och fråga om det inte finns någon möjlighet att säga upp det, för enligt den dryga killen i kassan så kunde man inte det.
Så träkigt när man verkligen har ställt in sig på att träna så får man inte det...

Imorgon är jag ledig så får väl försöka ordna det där med gymmet då. Ska även till skattekontoret för dom bråkar med mig.


Jag vill ha ett gymkort!

kram annika

DIN KOMMENTAR SÖTNOS

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0