400 bitar sushi senare...


Min dag började inge vidare. Trött och öm kom jag till Sandvika för att cykla till jobbet, meeeeen inte kom jag ihåg att jag hade åkt bil från jobbet i lördags så att cykeln stod kvar där. Fick promenera. Det var inge kul. Plus att jag hade ont i magen.

Jobbet var iallafall ok, ingen stress och inga jobbiga energikrävande kunder. Och när jag kom hem så hade Annika förberett så vi ställde oss och gjorde massa sushi, vi skulle gjort det igår egentligen hemma hos Dennis och dom på Annikas jobb, men då glömde vi ta med risvinägern så det blev inget med det. Desto mer åt oss idag :) hehe


Massa sushi! Två såna tallrikar plus en med lite bitar som blev fula. Nom nomnom..

Vi var ju och spelade paintball igår med mitt jobb också, sjukt kul! Inte så sportsligt uppförande från vissa individer dock, jag har nio rejäla skottskador varav max fyra är från faktiska spelet. Annars tyckte pojkarna att det var himla kul att skjuta på mig antingen inifrån safe-zonen genom små hål i nätet, eller bara allmänt efter att jag blivit skjuten i spelet och var på väg av banan med händerna över huvudet. Tre saftiga skott i ryggen, några i huvudet, och så dom värsta; två skott på högra låret som avfyrades från max 2 meter. Det sved!!


Tre skott i ryggen av mina egna lagkamrater. Ajjjjj

DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: Klimakteriehäxanxan

Fin sushi ni gjorde! Men vad har du för kompisar på jobbet egentligen??? tar dom hand om tvätten oxå?

2010-06-21 @ 20:58:16
URL: http://www.Klimakteriehaxan.blogspot.com

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0