appdejt

En liten uppdatering kanske är på tiden!

Vi kör i listform för jag måste sova.

1. Veckan har varit grymt nice. Jag jobbar förmiddag, inte så mkt övertid, meget nice. I måndags la jag mig i solen i parken med en bok och en burk vattenmelon och somnade lite, gick hem sen och lagade kick-ass middag, igår mötte jag upp Annika på terrassen och för en chili twist och sen blev det middag med henne och Sadiq på Solsidan, idag blev det en liten runda på bryggan + terrassen för att till slut lalla hem och hamna i sängen där jag är nu. Jag resonerar så att nu när jag ändå ska jobba hela sommaren så måste man ju passa på att njuta av den lediga tid man har. Plus att det har varit galet nice väder.

2. Jag trivs som fan på jobbet. Vi har kul!

3. Annika har semester. Hon åker imorrn vid elvatiden och vi kommer inte ses på en månad ungefär. Skumt efter att ha knappt känt varandra, till att ha bott ihop och setts varenda dag i ett år. Helena har också ledigt fredag-söndag och ska iväg till Strömstad tror jag så jag har FF (flickfritt jaa) hela helgen. Vad fan ska jag göra? Ledig är jag också. Och ingen jag känner är i Oslo. Förutom mina jobbarkompisar, som jobbar så att jag kan va ledig :P typiskt. oh well.

4. Ingen gratulerade mig på namnsdagen i söndags.

5. Jag har semester v.28. Jalängtar! Mormor och Stockholm :)

6. Blahhh jag ska upp om fem timmar så nu ska jag sova. Jag som hade tänkt lägga mig senast 22 idag. Failllllll.


Hadä!

Hej


DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: Klimakteriehäxanxan

Nä tänk så dåliga folk är på att komma ihåg namnsdagar. Jag hade t ex min en vecka före dig ... :-D

Grattis i efterhand!

2010-06-24 @ 18:51:50
URL: http://www.Klimakteriehaxan.blogspot.com

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0