Hallååå

Näää träningen var ju tydligen helt oaktuell i morse, i guess... Klockan ringde 05.30 och så kunde jag sova en kvart till.. Men min kropp strejkade nog för inte vaknade jag 15 minuter senare. Istället vaknade jag 40 minuter senare och då var det redan försent! Jävligt tråkigt faktiskt, fick faktiskt lite ångest! Så det är väl posetivt!?

Hur skönt som helst nu att jobba ute. Inte alls som i vintras när man stod där ute på Karl Johan i snö ovädret. Nu är det istället strålande sol och klar blå himmel! Och det tackar man inte nej till, så nu har fått mig massa färg också, måste dock börja använda solskyddsfaktor! Jag är inte så utländsk som jag tror tydligtvis..

Gick och shoppade lite kläder efter jobb :) Det blir man ju alltid glad av och det behövde jag väl bli :) Så det tyckte jag att jag förtjänade, som jag alltid gör :P

Ser fram emot den 17 juli!!! Då har Maria & Peter sommar fest nere i skåne och namn cermoni för söta Vendela!
Kommer bli så himla kul och få träffa min älskade familj! <3
Men känner ändå att man saknar dem, man börjar ringa dem oftare för att bara höra deras röster och höra hur dem har det :) Dem gör mig lycklig !

Nu ringde Nicole. Hon är på video butiken och ska köpa dricka till mig och självklart finns det inte något utav alle dem drickorna jag säger.. Och jag är sååå törstig!!! Men hon hittar säkert någon bra:)
Imorgon blir det tidig träning så Nicole ska sova här så vi drar upp varandra!!! Så imorgon smäller det :) Då känner man sig lite fräshar till helgen!

Imorgon är det fredag och då är det GREEN DAY KONSERT!!! Fy fan så kul det klommer bli :D

Nu har jag blivit bättre på att blogga, andra dagen i rad. Så nu hoppas jag att det håller i sig :)

Ha det bra!



DIN KOMMENTAR SÖTNOS

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0