jobba sova jobba sova..

Då var man inne i rutinerna igen. Efter att jag kom hem i tisdags tog jag en snabb power nap sen fick jag hoppa i arbetskläderna och börja jobba igen. Jag kunde ju alltid hålla tummarna om att det slulle vara lugnt. Men nej så var det ikke!
I torsdags var det helt sjuuuukt mycket att göra på jobbet. Vi hade inte tillräckligt med personal som vanligt så vi fick ställa in oss på att springa arslet av oss. Full restaurang på 6 servetörer och 1 hovmästare! över 300 sittplatser har vi så tro mig när jag säger DÖD efteråt. Allt gick iaf bra men jobbigt var det. Vi sålde för lika mycket som vi gjorde ett bra julbord, fast 10 servitörer färre.

Men jag ska inte klaga allt för mycket, det är ju kul att det händer saker iaf:)

Nu ska jag springa iväg till jobbet igen.
Hoppas på att kanske få träffa Linda ikväll...
Puss og klem

DIN KOMMENTAR SÖTNOS

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0