städa är kul

Jag satte mig ner det var dumt.

Har inte suttit ner sen jag kom hem i söndags, inte ordentligt iallafall. Var hemma lite efter tolv på natten, somnade vid ett, gick upp vid fem, jobbade heldag 6.45-20.30, kom hem, lagade mat, däckade, upp fem, och iväg till jobbet.
Sen gjorde jag ju bort mig när jag kom hem idag. Först så handlade jag lite på vägen och så gick jag upp till lägenheten och lämnade det, sen så tänkte jag att nej nu är det banne mig dags att ta tag i saker å ting och gå och köpa en ny sopkvast nere i centrum (våran är kräkframkallande).
Detta borde varit en utflykt på en sisådär fem-tio minuter, jag tänkte gå in och köpa ris och olivolja också. Hursomhelst så var affären som eventuellt har sopkvastar stängd, så jag köpte mitt ris och min olivolja och var nöjd med det (fast riset var mycket dyrare än jag hade tänkt. Ehnywayz). Sen går jag upp mot huset igen. Och tar fram jobbnycklarna ur fickan. Bööööööööööhhhhhhhhhhhh så jävla tröttsamt, kollade verkligen flera gånger så att jag hade nycklar med mig när jag gick, men tydligen inte att jag hade rätt nycklar. Så jag fick åka in till stan och hämta Annikas nycklar, och min snabba tripp till affären blev fyra-fem gånger så lång som den skulle. Suck!

Men nu har jag iallafall sopat lägenheten med våran äckliga sopkvast, och dammsugit, och så skulle jag moppa men så var jag tvungen att kolla upp om jag kunde ta mig till jobbet tidigare imorgon för att inventera å greja och helt plötsligt var facebook uppe och jag vet inte hur det gick till.... Hungrig är jag också.

Bilder från helgen kommer, jag hade jäättekul och vi åkte allt på Liseberg :D

hadä!

DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: Klimakteriehäxanxan

Antagligen bättre sopa med äcklig kvast än inte alls. Men sopa förresten - du har ju dammsugare???

2010-06-08 @ 20:52:36
URL: http://www.Klimakteriehaxan.blogspot.com
Postat av: annika

va fint det är:)

2010-06-09 @ 12:50:39
URL: http://oslojenterna.blogg.se/
Postat av: Linda

Måste sopa först, annars blir dammsugaren full på direkten. Och vi har inte lyckats köpa nya påsar (plus att det skulle bli väldigt dyrt så ofta som vi skulle behöva byta - det är en liten dammsugare) så man måste tömma den för hand... jätteskoj! Så nu mer sopar vi först.

2010-06-09 @ 19:43:48
URL: http://oslojenterna.blogg.se/

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0