Göteborg!

Göteborg! Jag hade skitkul.
Det sjukaste med hela resan var att höra Linn prata. Hon har fan haft värre stockholmska än jag, anser jag iallafall, men nu har hon plockat upp göteborskan sjukt mycket, haha det var så skumt att höra henne prata. Det värsta var när vi var och shoppade, hon sa helt allvarligt "amen den här va väl görfräck!" hahahaha jag dog lite inombords :D

Jag kom iallafall dit på fredagen vid femtiden, vi åkte hem och chillade lite hemma hos henne och åkte sen och köpte thaimat. Satt på balkongen i kvällssolen och snackade om allt och alla, hur mysigt som helst. Sen åkte vi in till stan och mötte upp hennes pojkvän och kompisar och satte oss på en uteservering. Jag höll på att smälla av när vi beställde varsin öl (6 pers) och det kostade 174 kronor.. måste kanske flytta hem snart iallafall ;D Hursomhelst, vi satt där bara och snackade och hade det bra, sen åkte vi hem och soooooooov.

På lördagen drog jag och Linn till Frölunda Torg och shoppade. Lite. Lite mer än tänkt. Men men :D Jag lyckades köpa tre par skor på typ en kvart (men för totalt under 400 så det gör inget) och Linn köpte sjukt fina chinos i samma färg som kilklackarna jag köpte, sen trillade det ner lite mascara och brun utan sol och andra viktiga grejer i påsarna.. nöjd blev jag iallafall. Hade inte shoppat nåt på aslänge kändes det som. 


Shopping! Sista bilden är uppåner.

På kvällen var vi på födelsedagsfest hos Linns kompis som vi träffade kvällen innan också, mkt trevligt, god tårta, sen drog vi in till stan till Ritz av nån konstig anledning? Vet ej vems idé det var, det var inge kul där alls, men vi drog vidare sen iallafall till Bryggeriet och dansade till Magnus Uggla och massa såna låtar, det var kul men ganska lugnt ändå. Det sjukaste var när vi gick därifrån och gick på avenyn på väg till Burger King, jag gick och spanade som fan och sa till Linn att "men kan jag inte få se nååån jag känner iallafall det hade vart kul, nån av Morgans kompisar eller iallafall Sandra??" och så vänder jag mig om, och vem kommer där om inte självaste Sandra P! Sjukt kul att få heja på henne också.


På Ritz, lördag kväll

Söndagen spenderades på Liseberg. Från öppning till typ 18 på kvällen. Vi åkte aaaaaallt :D Skitkul var det, grymt mycket bättre än Gröna Lund. Jag blev dränkt i Flume Ride, Linns kille vann 2 kg Toblerone, vi fick Linns kompis Louise som inte hade tänkt åka så mycket att åka allt, vi åkte Balder fyra eller fem gånger... Vi hade skitkul. Och det var inte mycket folk alls, köade max 20 minuter när det var som mest kö. Fattar inte hur man kan gå dit när det är proppat med folk så man måste köa i en timme för att få åka grejer.




Nu måste jag visst klä på mig och dra till jobbet. Hadääääää!

DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: Klimakteriehäxan

Kul att det blev så kul! Är du ALDRIG möjlig att skajpa med???

2010-06-12 @ 20:01:18
URL: http://klimakteriehaxan.blogspot.com/

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0