tack sthlm!

ja då var det slut på sthlm för den här gången. Som vanligt hade jag obeskrivigt kul. Lämnade jobbet i kaos förra onsdagen vilket inte kändes så snällt. Men någon gång måste man väl få vara ledig. Så fort jag gått utanför dörren på jobbet så glömde jag bort det.

När jag kom hem hände det inte så mycket mer än att krypa ner i min egen säng. Inte alls fel.
Torsdag blev långfrukost i solstolen o sen nya bilen till farsta för att shoppa lite. På kvällen träffade jag Linn och körde all in på Gerdas och F12.
Fredag picknick med Putnick i Tanto, sen Ljunggrens, studio 54, Mossebacke och Skandic malmen.
Lördag lunch med Madde och Jennifer på Debaser Slussen sen glass i Gamla Stan. På kvällen träffades jag, Linn, Petra, Helena, Tove, Johanna, Sophia o Madde på Gerdas. Kvällen slutade på Cafét, sinnessjukt kul. Eller slutade gjorde den på donken efter tjat från studenten Tove som är van vid nudlar på efterfesten.
Söndag låg vi i kungsan och tog det lugnt, smakade lite på sthlm. På kvällen var jag hemma o grillade med mamma, linda å marielle. Sen åkte jag hem till Petra o drack te.
Måndag Grönan med Petra o Tove. Bästa karusell: vilda musen..(eller var det bara namnet?) Middag hos Madde med Petra o Tove. Natten slutade på F12 med Emil.
Sen var det bara att ta sitt pick och pack och åka hem igen. 

Nu är jag tillbaka i oslo med en tom kyl o tom lägenhet (jag o linda jobbar helt olika den här veckan. tråkigt!) 

Tusen tack iaf för den roligaste veckan på riktigt länge!
Hade!

DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: Petra

Tack själv älskling!!

Grymt kul o ha dig här hemma, tänk om det kunde va så jämt :(

Ses snart igen! Pussar

2010-06-09 @ 22:56:10

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0