Vuxen poäng till Helena!!!

Herre gud, vad är det som sker med mig!!??? Tror jag har tagit ett stort kliv till en helt ny livsstil!!!

Efter ett och ett halv år om inte mer så ryktes jag med av grupp pressen från dem andra på jobbet att börja träna... Var först lite snack om de, killarna tjata om att dem skulle börja träna men det hände aldrig något.
Sen helt plötsligt tog dem sig i kragen och hade börjat gå på gymmet intill vårat jobb varje morgon.
Så då vart ju Nicole självklart jävligt sugen på att börja träna och hon har tjatat om det så mycket.. Så min domedag var nära! 
Så i söndags efter en sliten indian och cowboys fest så fick jag besked om att jag inte fick gå hem och sova.. Grunden till det var för att vi skulle upp och gymma! 

Så kl 6 måndag morgon steg vi alla upp för att ta oss ett gym pass! 
I know, Helena Persson har köpt sig ett gymkort!! Va e det som sker?? Men för fan, det var nog bara på tiden, är nog bra om jag kommer mig lite i form. Och det är faktiskt inte så värst. Det jobbiga är väl att ta sig upp kl kvart i 6 på morgonen för att träna... Hmmm Så nu har jag faktiskt tränat hela 2 gr,  occ förhoppningsvis blir det 3 passet imorgon halv 7 på sats :D HMM

Och inte bara det, efter många försök så har jag börjat tycka om sushi!!! Så nu har jag också nästan blivit sund! 

Ja det har känts som att jag har gjort många nya saker som vanligtvis brukar vara helt oaktuellt för mig, men kommer inte på något mer.. Bara att jag har börjat träna är ju jävligt stort ! 

Nää men va fan jag tjänar egna pengar, betalar alla mina saker själv osv osv så jag känner mig faktiskt jävligt nöjd :D

Hade dock en liten down period på andra områden men det tar man sig förbi förr eller senare... :/ 
Men då är det gött å ha dem vännerna man har :) 
Min kära vän hade ju dragit iväg på en liten tur. Men även för det så hörde han av sig för att göra mig på bättre humör och frågade hur jag hade det.
Och då blir man ju så glad att man har så många bra vänner som verkligen bryr sig :)
Han lovade mig en present och frågade vad jag önskade mig. Men för min del spelade det ingen roll, det är tanken som räknas :) Men när han kom hem så fick jag självklart en jätte fin klocka från D&G ! Alldeles för mycket, han är alldeles för snäll!!! Det är min puh det!

Ja vad skulle man göra utan vänner & familj!? :)

Men nu ska vi inte vara bittra! På fredag kanske det blir konsert! Green day ska ju spela här i oslo, skulle bli helt villt om vi får tag på biljetter!

Men men nu jävlar köör vi, alla är glada och alla är vänner och det e det som betyder något :)

Nu har jag varit väldigt duktig och skrivit massa.. Men ska försöka ta mig hem tidigt om kvällerna så jag kan göra lite mer uppdateringar och slippa skriva så mycket!!!

Nu måste jag snart sova så jag orkar upp för ett pass på sats imorgon :)

Ha d!!!! // Helena





DIN KOMMENTAR SÖTNOS

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0