fara å färde

Nu är det freeeeeedag. Om ni hade missat det.
Jag har jobbat heldag på Abildsö, trevligt men lite segt, fantastiskt lite folk för att vara där. Dom säljer typ dubbelt så mycket som vi gör vanligtvis men idag var det dött. Men det blev bra ändå, för när det inte var nå folk så fick jag köra truck! :D Jag vill ju ta truckkort men min chef vill inte sponsra det när jag inte kan lova att jag kommer stanna hela säsongen och bla bla bla bla. Jag får iallafall inte röra truckarna i baerum, men idag fick jag köra runt och lyfta lite pallar och ha mig :D Mycket moro var det! Och jag hade inte sönder någonting!

 


AKTA EER


DIN KOMMENTAR SÖTNOS

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0