hemma!!!!

Äntligen har man kommit hem på lite semester. Landade igår vid 4 tiden och sedan hem direkt till en god middag av mamma. Sen var det bara att skynda sig, för Petra ringde och tjatade på mig att jag var för långsam. efter lite velanden med kläder, uppsatt el utsläppt så sprang jag iväg hem till Petti. Sjukt fin längehet!!! Inte direkt den bilden man har om sin första egna lägenhet. Jag Petra och linn drack några drinkar och hoppade sedan in i en taxi till Bandhagen där den magiska gt festen var. Sjukt kul att träffa alla!! Som vanligt är det en helt underbar bar på gt festerna. En lite för onykter kvinna stod bakom baren och blandade gin tonic med vodka cola. Inte lätt att blanda den där drinken..

Efter ett tag så åkte jag och Linn vidare in till stan, men när vi väl kommer in så går alla hem. Eftersom man ställde fram klockan. Dumt. Men vi gav inte upp för det, gick hem till en av Linns kompisar som bor i Hornstull och åt lite burgare.

Idag en lite tröttare dag har jag inte gjort mycket. Mest ätit faktiskt. Rostade mackor, tacos, glass, chips.
Ja så imorgon får jag nog röra lite på mig. Pappa kommer hem så får se vad han vill hitta på för något skoj.

Over and out!

här kan man va.

DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: yey

snyggt

2010-03-29 @ 20:17:16

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0