krabb

Jag har kört fast. Blir misshandlad av två elefanter med solbrillor, och klarar inte av att hoppa upp på ryggen på en väldigt ilsken krabba.


inte här, men det fanns ingen bild på krabban och jag orkar ej fixa en skärmdump
plus att ingen bryr sig :)

Eftermiddagen har alltså spenderats med LBA och några nya avsnitt av Desperate Housewives. Annika skulle jobbat första vakt men fick hoppa in och köra heldag, så det blev inget sällskap för moi. Har bränt noll kalorier och är inte hungrig trots att det sista jag åt var lite chilinötter vid fyratiden. Hälsosam livsstil. Eller inte.

Juste.
Jag färgade ju håret förut.
Det syns inte.
Eller jo pytte. Typ så lite så att bara jag ser.


Ja sen var det inget mer!

DIN KOMMENTAR SÖTNOS
Postat av: Dina frågor

Har du tjuvtittat på hemmafruarna!!??!! Våga inte skvallra! (del två var bättre än säsongsstarten, som jag tyckte var råddig och rätt okul)

2010-03-11 @ 11:58:12
URL: http://www.svt.se/dinafragor
Postat av: Linda

Säsongsstarten, visst är det avsnittet efter kraschen...? I såna fall håller jag med dig, det första där med alla drömmarna var inte så spännande. Men det blir bättre! Som alltid!

2010-03-11 @ 22:48:03
URL: http://oslojenterna.blogg.se/
Postat av: Klimakteriehäxan

Jag ser fram emot fortsättningen. Och hade gärna haft dig bredvid mej i tv-soffan!

2010-03-13 @ 11:23:47
URL: http://www.Klimakteriehaxan.blogspot.com

Skriiiiiiiv!

Ditt namn plz:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (den kommer inte synas)


Din blogg:


Och vad var det du ville säga?

Trackback
RSS 2.0